FOLLOW ME

Eat With Camilla

středa 15. února 2017

Štědrovečerní "kapr" / Chirstmas "Carp"

Ano, Vánoce jsou již za námi, ale to neznamená, že nepřijdou zase za rok.
Proto přidávám recept na mé vánoční jídlo, které si určitě připravím i příští rok.
Skládalo se ze dvou chodů:

  • tempehu obaleného v hrašce
  • a robi masa s nori vločkami, obaleného v kukuřičné strouhance.
První zmiňovaný tempeh se jen obalil v těstíčku z hrašky a osmažil - nic složitého.
Ale za to s robi masem jsem si vyhrála více.


Ingredience
1 plátek robi masa
2 lžíce vloček z nori řasy
hraška
1 lžíce olivového oleje
2 stroužky česneku
1 lžíce sójové omáčky
6-8 lžic kukuřičné strouhanky

Postup:
Ráno (nebo večer o den dříve) dáme do kastrólku 3 lžíce hrašky,
rozmícháme se 4mi lžícemi vody a 2mi lžícemi olivového oleje. Přidáme lžíci sójové omáčky,
česnek nakrájený na plátky a můžete přidat i sůl, pepř nebo vaše oblíbené koření
(například i lžičku hořčice nebo kečupu).
Já jsem si celý plátek robi masa rozkrojila na půl, protože se mi s ním potom lépe pracuje.
Robi maso ponoříme do kastrólku do směsi a necháme ležet v lednici, alespoň 5 - 6 hodin.
Po vytažení z lednice, vytáhneme z kastrólku plátky česneku.
Do misky si nasypeme kukuřičnou strouhanku.
Robi maso obalené ve směsi z hrašky zasypeme nori vločkami a následně obalíme
v kukuřičné strouhance.
Pokud vám nějaká směs v kastrólku zbude, můžete v ní obalit tofu, žampióny
nebo si rozmíchat ve strouhance a usmažit jen tak jako "zbytkovou" placku.
Robi maso smažíme na rostlinném oleji asi 5 - 7 minut z každé strany dozlatova.
Podáváme s bramborovým salátem.


Ingredients
1 robi meat slice
2 tablespoons oats from nori seaweed
hraška
1 tablespoon olive oil
2 cloves garlic
1 tablespoon soy sauce
6 - 8 tablespoons corn breadcrumbs


Žádné komentáře:

Okomentovat