FOLLOW ME

Eat With Camilla

čtvrtek 16. února 2017

Co s sebou na kolej 0.8


Sice zrovna jedu z kolejí na víkend domů, ale protože byl tento týden prvním týdnem letního semestru, řekla jsem si, že by možná bylo dobré nahodit zase nějakou inspiraci na to, 
co si brát s sebou za jídlo. 


První, co nesmělo chybět byla sladká upečená snídaně v podobě tohoto vláčného koláčku. 
Vzhledem k tomu, že mám všechny tři dny výuku hned v 8 ráno a první týden bývá vždy hektický, 
proto jsem velmi ocenila, že se nemusím zabývat přípravou kaše.


V krabičkách jsem si vezla uvařený dhal, který jsem měla na dva obědy. 
Vždy jsem si k němu dodělala jen rýži. 
Běžně si takto oběd nevozím, ale protože menza nenabízela nic, 
co bych měla v plánu si objednat, tak jsem si raději navařila.
Hrách mi zbyl doma po hrachové kaši a bylo mi jasné, že u nás doma se ho nikdo ani netkne,
vzala jsem ho s sebou na výlet.


Zeleninu si vozím vždy nějakou svoji, navíc teď v zimě je tak příšerně drahá, 
že jsem ráda (čti moje peněženka), když mi ji koupí rodiče doma. 



Maminka si zvykla, že v neděli uvaří nějakou polévku a já si potom naberu 
do skleničky na dvě večeře.
Co si budeme nalhávat, když si do ní přivařím brokolici, mrkvi nebo čočku,
stává se z polévky jednoduché a vydatné jídlo, které navíc zahřeje.


Vitamíny nesmí chybět. Zásobárna sladkého, zdravého a dobrého.

A co Vy? Taky Vám začal letní semestr? 
Nebo chodíte do práce a školní povinnosti už dávno řešit nemusíte?
Já končím už v dubnu, a i když se hodně bojím státnic, 
musím říct, že se těším až bude na chvíli pauza od neustálého přejíždění z místa na místo.
Mějte se krásně, těším si u dalšího článku.

2 komentáře:

  1. Já vždy vozím jogurty,šunky, tofu, ovoce, zeleninu, občas nějaký ty knekebroty, chleby a různý zdroje sacharidů :D Mám toho vždycky 3/4 kufru a pak zavazadlo těžké jak kravička :D
    Začínám "až" 20. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vozím nejvíc zeleniny :D zbytek si tu buď koupím nebo už mám :) Přeji hezký semestr.

      Vymazat