FOLLOW ME

Eat With Camilla

čtvrtek 22. prosince 2016

Nákup před Vánoci

Lidi šílí a nakupují. Obchody budou celé dva (nebo tři?) dny zavřené.
Všichni umřou hladem.
Ano, i tak to teď může v obchodech vypadat. 
Já jsem si nakoupila už v pondělí. Většinou jsou to ale věci, které mi došly
a chystala jsem se je nakoupit už delší dobu. Když se na ten nákup teď zpětně dívám,
tak si uvědomuji, že víc než polovinu nekupuji nijak často
a je to opravdu výjimečně. Suroviny mi vydrží třeba i půl roku než je zužitkuji 
a bude potřeba koupit nové.
Ale jdu začít s výčtem.

¨
2 tempehy a robi maso. Robi maso si kupuji tak 1x za půl roku, někdy i 1x za rok,
protože mi většinou vydrží hodně dlouho. 
Dávám ho v sáčcích do mrazáku a vytáhnu si vždy jeden kousek. 
Kupuji si kostky (ne kořeněné oválky) a někdy mi stačí k obědu i půlka jednoho toho kousku.
Navíc - v menze nám robi maso často připravují, buď takto celé nebo na nudličky, tak nemám potřebu jíst ho tolik doma.
Tempeh a tempeh. Oba dva byly za dobrou cenu. Natural za 37 Kč a ten druhý byl za 24, 
protože měl těsně před vypršením lhůty spotřeby 
(což mě netrápí, protože ho hodím do mrazáku O:)). 
Tempeh si koupím taky jednou za čas, protože je příšerně drahý, a ačkoli mi chutná víc než tofu,
kvůli ceně sáhnu vždy radši po něčem jiném.


Myslím, že datle nepotřebují komentář. Jsou nutností. Jím je téměř každý den. 
A hořká čokoláda z Lídlu už padla za vlast do cukroví.


Kokosový olej došel podezřele rychle. Ani nechápu jak 
(jo, chápu - dáváme si ho s mamkou obě 
na vlasy a pak z něj často něco peču). Proto jsem v Dm koupila nový. 
Kokosová tapioka je moje oblíbená na svačinu nebo jako náplň do palačinek. 
V palačinkách chutná výborně! Taky bylo potřeba dokoupit nějaké oříšky a para ořechy jsou moje milované ♥. Kešu jsem do košíku přihodila, protože jsem je dlouho neměla.



Když už jsem byla v Dm, tak jsem vzala i rýžové mléko a konopný protein. 
Konopný protein mám poprvé. Hlavní důvod je ten, že mi došel po roce hrachový protein 
a já jsem chtěla vyzkoušet zas nějaký další.
Toskánskou pomazánku doporučuji! Zvládám ji sníst i jen tak lžičkou bez pečiva. :D Mňam.


Myslím, že luštěniny nepotřebují komentář.



Poprvé jsem si koupila nori vločky. Četla jsem na ně všude samou chválu, tak jsem si řekla, 
že je taky vyzkouším. Už jsem je jedla a jsou vážně dobré. Pokud nesolíte, tak jídlu dodají 
příjemně naslanalou chuť.
Lahůdkové droždí mám jen na koleji, tak jsem si ho teď přes svátky a zkouškové koupila i domů, abych ho měla vždy po ruce, když na něj dostanu chuť. 
Hrašku použiji na Štědrý večer. 


Rýžová mouka a kukuřičná mouka. Mouky jsem koupila čistě proto, že už žádnou mouku doma nemám a nějakou jsem doma mít chtěla, kdyby mě popadla pečící nálada.
Kukuřičnou strouhanku budu potřebovat k štědrovečerní večeři. Šla jsem pro ni cíleně 
a mám ji koupenou poprvé, tak jsem zvědavá a doufám, že bude dobrá.


Na závěr ovoce a zelenina. Většinu už jsem stihla spotřebovat a zase dokoupit,
takže se ní čeho bát. Naštěstí máme u nás večerku, kam se dá zajít celé svátky. 
Sice je tam ovoce a zelenina příšerně drahá, ale co bych pro přežití neudělala.

To byla poslední část mého nákupu. Bylo toho hodně, proto jsem to i zdokumentovala, ale myslím, 
že všechny tady ty věci využiji (a některé už jsem i spotřebovala). 
Nic z toho, co jsem koupila mi teď určitě nebude týden ležet doma někde v šuplíku. 
Doufám, že jste se třeba něčím inspirovali nebo si vzpomněli, co Vám doma před Vánocemi chybí. 
Přeji v obchodech pevné nervy a hlavně je důležitý se z celých svátků nezbláznit! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat