FOLLOW ME

Eat With Camilla

pondělí 14. listopadu 2016

Co s sebou na kolej 0.6

Vítám Vás u nového kolejního stravování.
Tento víkend jsem na koleji zůstávala, abych dohnala školní resty, protože jak si dokážete představit, doma bych to neudělala ani za víkendy dva. 

Zůstávat v Olomouci na víkend jednou za čas mi nijak nevadí, 
navíc mám širokou nabídku obchodů, kam si můžu celý víkend zajít nakoupit. U nás můžu tak maximálně do vietnamské večerky (kde jsem pečená a vařená) a ano, i po 4 a půl roce s mým přítelem nepřestávám být nadšená z toho, že se v Mikulově dá o víkendu sehnat avokádo, 
tofu nebo dokonce arašídové máslíčko!!!
Ale dost mého vesnického tlachání. 

Jak jste si určitě všimli největší část nákupu tvoří ovoce a zelenina. 
Brokolice je povinnost, ledový salát taky a řapíkatý celer jsem po dlouhé době potkala v akci.
Mrkev, rajče a okurka jsou klasiky.
Žampióny jsem dlouho neměla, proto jsem si jich nabrala velký sáček ♥. Zbožňuji je na všechny způsoby (syrové jsem je ještě nezkoušela - je to vůbec dobré?)
Batát jste mě už viděli sníst na instagramu. Musím říct, že ač vím, že to není nejzdravější, 
"pečený" v mikrovlnce mi chutná víc než vařený v kastrólku a ve vodě. 


Z ovoce jsem si koupila hlavně jablíčka a grep. Nějak se mi žádné jiné ovoce nelíbilo.
Citrón beru teď taky vždy, protože se snažím předcházet nachlazením. 
Kvůli praxím letos ve škole nemůžeme chybět na hodinách, tak se bojím, abych neonemocněla.


Když jsem v Albertu, tak datle beru úplně vždycky. Mají je tam nejlepší! 
(a nejlevnější, o 8 Kč než u nás na dědině  pardon ve městě)
Oříšky jsem původně koupila s trochu jiným záměrem, ale nakonec je sním já :D.


Poprvé jsem si koupila konopné loupané semínko a je to mňamka! Sypu to teď snad na všechno!


Semínková směs, abych měla co svačit.


Oblíbené Dm křupky. Jsou levné, dobré a mají hezkou barvu.

Ještě jsem kupovala kopřivový a detoxikační čaj. Asi jsem je schovala dřív, než jsem vytáhla foťák. 
A taky proteinovou capuccinovou tyčinku, u které je napsané, že je rostlinná a nemám tušení, 
jestli je nebo není čistě rostlinná, ale je moje oblíbená, takže se ani na obal nebudu koukat (mám podezření, že už jsem se někdy koukala a nic "skandálního", čemu bych jako laik rozuměla, jsem nenašla, jen spousta názvů, ve kterých by se ani chemik nevyznal).


Na Albert navazuje zastávka v Kauflandu, kam jsem taky šla pro něco úplně jiného,
ale protože to nebylo, tak jsem skončila s tímto. Bílé tofu, které použiji ve víkendovém receptu.


A poprvé alpro jogurt! A v akci celé balení za 28 Kč. Tak jsem si řekla, že to beru, 
protože to cenově vyšlo jako normální jogurty. Kdy jindy bych měla šanci je splašit za takovou cenu?

To je za mě tentokrát asi vše. Mějte se hezky. Přeji úspěšný týden.

Připomínky nebo dotazy směřujte do komentářů nebo do directu na instagramu 
(největší šance, že odpovím), protože na facebookový účet jsem si ještě úplně nezvykla.



Žádné komentáře:

Okomentovat