FOLLOW ME

Eat With Camilla

čtvrtek 10. listopadu 2016

Co s sebou na kolej 0.5

A máme tu nové Co s sebou na kolej! 
Tentokrát bude určitě zajímavější, protože budu na kolejích dva týdny i přes víkend, 
tudíž jsem měla kufr plný jídla a byl teda pekelně těžký. 
Ale když nechcete utrácet a chcete se stravovat po svém, tak to za to stojí.


Začnu klasikou. Ovoce. Nesmí chybět. 
Maminka v Brně zbystřila v akci manga, tak mi nečekaně dvě přivezla ♥ a jsem jí za to neskutečně vděčná. Pak dvě kaki, mandarinky (zatím teda nic moc, já mám radši ty velké) a banány - já je moc nemusím, vlastně si nikdy jen tak samotný banán nevezmu, musí jít do kaše nebo do buchty.
Jablíčka a pár hroznů, které jsem si stihla nakrást než je taťka s bráchou snědli.


Ovoce následováno mým pekařský koutkem.
Zbytek dýňových brownies (všem, kteří měli možnost ochutnat, chutnali, což je pokrok, 
protože se většina lidí moc netváří - kromě mého velice dobrého kamaráda, 
který jednou o mém banánovém chlebíku prohlásil, 
že chutná jako proteinová tyčinka - tímto ho zdravím). 
A mrkvová bábovka - výborná! Doporučuji.


Skoro celá brokolice a brokolicová omáčka. 
Jeden hummus z Lidlu, je to už taková stálice mezi rychlo večeřemi. 
Půlka tofu natural, které mi zbylo z dýňových brownies a jeden osamělý chudáček sójový párek.


Nesmím zapomínat ani na vitamínky, proto citrón. 
Dál taky, abych zase hezky zoranžověla - hromada mrkve, na fotce nejsou ani zdaleka všechny. Rajčata, zbytek dýně, okurka a baby špenát.


Ve skleničce mám dýňové pyré a v krabičce už uvařenou cizrnu. V sáčku je zbytek quinoových těstovin. Možná si říkáte, že s sebou vozím zbytečnosti, ale nemám na koleji mixér 
a doma ho používám téměř denně, proto se snažím si jídlo ozvláštnit nějak po svém.
Navíc tady se mi často stává, že si řeknu - nenamočím si cizrnu, pak bych ji dlouho vařila 
a to zabere čas. A nakonec to skončí tak, že mi po týdnu leze brokolice i květák už i ušima. 
Tudíž se snažím chystat si jídla podobná jako doma.


A na závěr moje zrní. Milovaná, oblíbená, nejchutnější pohanka ♥. 
Pytlíček slunečnicových semínek, kterých máme nějakou náhodou doma skoro kilo.
Vzadu v sáčku bílá quinoa. Jsem trošku nesvá z toho, že nemůžu nikde najít červenou quinou. 
Ani doma, ani na koleji. Tak buď už jsem ji dojedla nebo mi ji ukradl nějaký skřítek.
Co na fotce nemám je ještě jedna celá čokoláda, sezamová tyčinka, sáček goji a zbytek balení mandlí.

To je vše, co bylo v mém kufru. Určitě mě čeká ještě nějaký nákup, ale ten doufám, že až ve vzdálenější době. Tak se mějte hezky, užívejte víkend a já jdu studovat, jak správně v psychologickém vyšetření odebrat anamnézu.

Žádné komentáře:

Okomentovat