FOLLOW ME

Eat With Camilla

pátek 4. listopadu 2016

Co s sebou na kolej 0.4

Nové co s sebou na kolej píši už z doma, ale i tak by to někoho mohlo zajímat. 
Tento týden jsem měla opravdu hektický. Dokončovali jsme dvě prezentace, chystali jsme 
ve skupinkách dotazníky vlastní tvorby, do toho příprava na hodiny, kdy jsem si nahrazovala i hodiny, které mám mít příští týden a nemohla bych se dostavit, protože mám Klinickou praxi ve Fakultce.
Tudíž jsem skoro všechny dny přišla na kolej až po sedmé večer a úplně vyfluslá.
Ale teď už k papání na kolejích.


Jako první je na fotce ovoce. Nesmělo chybět mé milované podzimní kaki. Hruška - která byla jedna z těch nejsladších, jaké jsem jedla. Pomeranč a grep jsou taková klasika v doplňování vitamínů. Nejraději je kombinují s pohankovou kaší. V pozadí na fotce jsou datle, kterých mám extrémní spotřebu #datlolover.


Další na řadu přichází zelenina. S tou jsem se teda moc nepochlapila. Pár rajčat (ještě ze zahrádky), okurka a 1/4 dýně hokkaido. Musím zmínit, že jsem si hned v pondělí byla nakoupit v Bille 
a tam jsem si koupila brokolici, ledový salát, žampiony a citrón.


Jelikož jsem věděla, že tento týden bude hektický, tak jsem se snažila dopředu vymyslet, co bych mohla večeřet a volba byla jasná: hummus. Jednu krabičku mám s  patřičnou porcí zeleniny na dvě večeře a nemusí se to nijak zvlášť chystat.
Taky jsem vezla ovesné vločky, protože mi moje už došly. 
A medík do čaje.


Mrkve ze zahrádky. Zavařovačka zeleninové polévky od maminky - večeře a jeden oběd. 
A nesmí chybět pondělní krabička - v obědové pauza mezi hodinami jsem si byla vyzvedávat novou občanku, tudíž bych nestíhala jídlo jinde. Proto jsem do sebe fazolky s rýží a květákem tlačila o deseti minutové pauza, kterou máme v tří hodinovce klinické psychologie (a ještě dalších pět minut, kdy už vyučující přednášel). 


Potom jsem si mimo jiné koupila ještě lahůdkové droždí a japonskou směs. ♥ Ale ty už nemám vyfocené. Určitě se můžete těšit na příští týden, protože jedu na koleje na 14 dnů, takže kufr bude určitě plný.



Žádné komentáře:

Okomentovat