FOLLOW ME

Eat With Camilla

pondělí 10. října 2016

Jak jsem v týdnu krabičkovala


Už jsem psala minulý týden na instagram, že možná nebudu stíhat 
(a taky jsem vůbec nic nestíhala), z důvodu stáže z psychologie práce v Brně. 
Stáž je to povinná, a protože mám Brno kousek od domu (ač ho neznám, nevyznám se v něm
a věčně jsem tam ztracená), zvolila jsem stáž právě tam. Tím pádem jsem si mohla i v klidu doma snídat a krabičkovat dle libosti.

První krabička je z pondělí. Měla jsem v ní mix brokolice a květáku s jasmínovou rýží
smíchanou s červenou čočkou. Můj malý tip - dám vařit rýži a tak 5 minut před tím než ji budu vypínat přisypu červenou čočku a dovařím dohromady. Mňamka.


V úterý jsem sebou zase měla rýži (nemůžu si pomoct, jasmínová rýže mi poslední dobou
 chutná více než těstoviny a to je v mém případě co říct). Přidala jsem fazole a květák.


Ve středu jsem si obědvala doma. A protože byla doma i maminka, tak jsme si udělaly mňamku ♥.
Knedlíky z bílé mouky (ano, neumírá se na to), zelí a marinované tofu (mé nejoblíbenější).


Další středeční krabička. Tentokrát byla nachystaná na večeři do autobusu Student Agency
na cestu z Brna do Olomouce. Fazole, brokolice a cherry rajčátka.


Ve čtvrtek jsem jedla v menze. Robi nudličky s feferonkami a česnek s opékanými brambory. 
Ale k večeři jsem si udělala tuhle přetíkající květákem misku. Pod vším tím, co můžete vidět,
je ještě hromada mixu zeleného salátu.


A poslední krabička - kukuřično-quinoové těstoviny, květák, fazole a ještě omáčka z Kauflandu. 
(Mimochodem výborná a znovu ji doporučuji.)
Tak nějak vypadal můj týden v krabičkách. Možná většina z nich vypadá stejně a podobně,
ale já jsem na nich plně spokojená. Abych nezapomněla - mám k nim vždy ještě malou krabičku zeleniny. Nejčastěji nějaký zelený salát, rajčata a okurek. 

Žádné komentáře:

Okomentovat