FOLLOW ME

Eat With Camilla

úterý 25. října 2016

Co s sebou na kolej 0.3

Po delší době přichází nový článek o tom, jaká jedlá tajemství skrývá můj každotýdenně těžký kufr.
Není nic lepšího než, když si můžu uvařit nějakou podobnou dobrotu, jaká je v úvodu tohoto článku - dýňové rizoto s adzuki fazolkama a sušenými rajčaty. Mňam - a to vše do 20ti minut.


Ne úplně hezká fotka, ale ta je spíš jen tak pro představu, protože většina z Vás už určitě viděla recept na dýňovo-banánový chlebík. Jedna krabička s chlebíkem, druhá se špaldovými sušenkami. Nesmí chybět ani pytlík datlí, kterých mám neuvěřitelnou spotřebu.


V pozadí již zmiňovaně datle, v popředí ovoce. Jak jsem už psala v jednom článku, napočítávám si ovoce na dny nebo si ho vozím míň, protože ho pak nerada na koleji nechávám. Z nějakého důvodu (asi velkého tepla) podléhá na pokoji podezřele rychlé zkáze (nebo tu máme neviditelné formy života, které útočí na veškeré jídlo mimo lednici).
Tentokrát jsem si vezla grep (nejlepší s pohankou), kaki - na ty si rychle zvykněte, protože přes zimu se stávám kaki závislákem. Jedno kiwi, bluma a nesmí chybět jablíčko, které bych mohla snídat klidně každé ráno.


Ve skleničce naklíčené mungo fazolky, kterými se budu úspěšně krmit celý týden. 
Proč? 
Protože nevím, kdy příště si je zas namočím, vždy se k tomu týden přemlouvám než to opravdu udělám. A miska plná dýňového pyré! Část přišla do rizota, druhá část půjde do ovesné kaše. 
Na fotce mi ještě chybí stejně velká sklenička uvařených adzuki fazolek.


Myslím si, že zelenina nepotřebuje komentář. Možná jen - rajčata a papriky jsou ještě z naší zahrádky. 
Na fotce chybí mrkev (taky ze zahrádky) a v Bille jsem si dokoupila celou brokolici a okurek.

Taky mám sebou ještě obří zavařovací sklenici plnou čočkové polévky s mrkví od maminky ♥. 
Do sklenice se mi vlezou dvě porce, tudíž dvě večeře - vždy si do ní ještě zavařím třeba čočku navíc, brokolici, květák nebo další mrkev.

A z toho mám v plánu vyžít. Sem tam jdu na oběd menzy - tento týden 2x, takže by mi to mělo stačit a neměla bych nic dokupovat.

To je pro tentokrát vše. Třeba další týden přinese něco zajímavějšího.
Mějte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat