FOLLOW ME

Eat With Camilla

pondělí 5. září 2016

Skořicová hvězda / Cinnamon star

Skořicová hvězda - nejrychlejší recept / Cinnamon star - fastest recipe ever



Ingredience

1 balíček listového těsta (pokud to má být rychlý postup)
2 jablka (záleží na velikosti, můžou být i 3-4)
cukr
skořici



Do misky jsem si nasypala asi 4 lžíce skořice a vanilkový cukr a promíchala,
aby se se hezky spojily. Klidně můžete rovnou použít i skořicový cukr.
Následně jsem si z listového těsta vyválela 4 stejně velké kulaté placky.
Na první placku jsem dala skořici s cukrem a přikryla ji druhým plátem těsta.
Po přikrytí druhým plátem jsem si nastrouhala jablíčka a zasypala jimi
placku druhou. Potom přišla další vrstva těsta s cukrem a skořicí
a následoval poslední plát těsta.
Doprostřed horního plátu jsem si položila skleničku a udělala 16 podobně
velkých zářezů nožem. Pak jsem vždy vzala dvě nožky a zakroutila je k sobě. 
(K této části přikládám video z youtube)
Pečeme na 200 stupňů, 12 – 15 minut dle potřeby. 


(Na tomto videu je recept s nutellou, ale postup motání hvězdy je stejný)

Pokud chcete pomalejší postup s vlastním těstem:
4 hrnky hladké mouky
200 ml slunečnicového oleje
1 hrnek vody (záleží na tom, jak bude těsto husté, řídké)

Vše smícháme do nelepivého těsta a dáme do lednice odpočinout na půl hodiny až hodinu.

EN

Cinnamon star

Ingredients for the faster recipe ever
1 package pull pastry
2 apples (or 4, depends on size)
cinnamon
vanilla sugar

Round four round layers. First layer – cinnamon and sugar,
second – grated apples, third cinnamon and sugar. For the right tangling
use youtube video attached above. Bake for 12 – 15 minutes.

For homemade dough:
4 cups of flour
200 ml sunflower oil
1 cup of water (or according your Leeds)

Mix all ingredients and put the dough into fridge for a hour.


Žádné komentáře:

Okomentovat