FOLLOW ME

Eat With Camilla

středa 28. září 2016

Co s sebou na kolej 0.2



Je tu další co s sebou na kolej. O víkendu jsem zůstala v Olomouci, tudíž jsem nebyla doma
a nemohla vyloupit rodinnou lednici. Proto mě čekal nákup. Nejraději chodím do Kauflandu.
Vím, že je o něm všeobecně rozšířené, že tam chodí většinou jen důchodci, ale to mě netrápí, klidně se budu hlásit i k důchodcům hlavně, když si pohodlně nakoupím. 

Co oceňuji na Kauflandu je, že má velký výběr zeleniny a ovoce za tu nejlepší cenu. 
Mají vše na co si člověk vzpomene a v dobré kvalitě. 
Na fotce nahoře teda můžete vidět mrkve, okurku, cibuli, zázvor, květák, rajčata... - zeleninu jsem samostatně nefotila, protože tu dokupuji i v průběhu týdne, když dojde.


Další co nesmí chybět je ovoce - kiwi, grep, avokádo (i když to je zelenina) a kaktusový fík! 
Viděla jsem ho poprvé! A byl za skoro stejnou cenu jako obyčejný fík, tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Ale teď nevím, jestli jsem udělala dobře, protože je to výborné ovoce! A určitě si ho koupím ještě někdy znovu. Je slaďoučký, krásně voní a výborně chutná. Mňam.


V akci byly i celozrnné žitné těstoviny, tak jsem je přihodila do košíku, protože jsou moje oblíbené 
a na koleji mám jen rýžové těstoviny s rýžovými nudlemi. Dobré z ovsa jsem koupila poprvé na zkoušku, protože jsem chtěla nějaké cereálie do mléka (a taky něco jen tak na mls).


Přihodila jsem i fazole v konzervě. Nikdy jsem nebyla příznivce věcí z konzervy, ale to se změnilo.
Poslední dobou dostávám na fazole chuť dost často, takže je někdy nemám ani namočené, proto je konzerva dobrou volbou. Pak jsem koupila ještě rajčatovou omáčku - doporučuju! A bílé tofu.


Ledničkové produkty - Joya choco (na mls k Dobré z ovsa :D), jogurty - Kika a Sojáčik - viděla jsem je poprvé a stály 10 Kč, což je rozdíl oproti Alpru. Tak jsem se rozhodla je vyzkoušet (zatím jsem se k tomu ještě nedostala). Pomazánku mám z Alberta. Už jsem jednu od tady té značky měla a byla moc dobrá, tudíž věřím, že i tato bude jedlá.


A na závěr fotka kupovaného hummusu - tento je z Tesca na rychlovéču. 
Nebyl špatný, ale ten z Lidlu mi chutnal mnohem víc.


Toto byl můj nákup. Pokud se někomu zdá, že je to málo, tak je to tím, že je to nákup na 5 dnů 
a zeleninu dokupuji v průběhu týdne stále znovu. Takže jsem dokupovala brokolici, rajčata,
okurek a salát. 
A taky mám zásoby v mrazáku - na fotce to nebylo, ale kupovala jsem si mraženou kukuřici a brokolici s květákem.

Tak se zatím mějte. Další Co s sebou na kolej asi chvíli počká, protože budu teď na praxi v Brně 
a budu celý týden doma. Ale třeba bude nějaký nákup zeleniny s maminkou. :)
Kamila.

Žádné komentáře:

Okomentovat